Wednesday, April 9, 2008

Wedding Day - 22 March 2008

Hari ni ada 2 wedding.. Siang dekat Bangi, opis mate husband aku.. Masa aku sampai dalam pukul 3.00pm, hujan turun dengan lebatnya.. so, tunggu dalam keta dalam 20 minit... pas tu baru turun.. Masa turun dari keta, hujan dah reda.. bila sampai kat khemah x sampai 10 minit hujan lebat balik.. So, pas makan lepak kat khemas sampai hujan benti.. mau 1 jam gak..

Bila dah reda, husband jek yg gi jumpa pengantin.. so xdelah gbr pengantinnye.. sepanjang2 perjalanan balik tu hujan jerk.. sesuai tuk pengantin baru.. hehhe


Nurin Qistina

Malamnye pulak ada wedding kat Yayasan Tun Razak.. yg ni anak adik uncle aku.. Meriah wedding nie.. habis dalam pukul 10.30pm.. Sampai rumah dalam kul 11.00pm, aku ajak cousin2 aku tido umah.. we all borak sampai kul 1.00am.. maklumlah dah lama x jumpa..

Menu dan hidangan tuk tetamu...
Me n hubby
With cousins, mum n bro

Suasana dalam dewan..
With cousin and auntie

No comments: