Monday, April 14, 2008

RNZ Family Day - 16 June 2007

Tahun ni opis hubby aku buat family day dekat Sunway Lagoon... Rasanya 2 tahun lepas pon buat kat sini, cuma kali ni tpt lain sikit..

Pagi2 dah sampai.. Time ni ada bebrapa buah company pon buat Family day gak.. memang penuh.. Theme kali ni lite blue.. Door gift plak dapat payung.. agak besar gak saiznye..

Tetiba anak aku, Anaqi nampak dia punya favorite hero.. sapa lagik kalo bukan SPIDERMAN... tp yg ni dia tanya aku.. mana spiderman kaler hitam.. adus mana plak aku nak cari.. Selain itu superheroes yang turut menjayakan event ni ialah Batman, Superman and Darth Vader...


Suka dia dapat pose ngan superhero..
Tarian apa kenamanye.. dah lupa ler.. tp mmg best..
Ni ngan badut2 yg menghiburkan kanak2

Pose ngan sume superheroes
With Spiderman n Batman
With Batman n Superman
Salam dgn Spiderman.. teringat aku dia penah tanya "Kenapa Spiderman ni x kuar 'web' dari tangan dia'? Aku pon x tau nak jwp apa..

Ni ngan classmate sekolah lama
Ni tgh buat senamrobik
My kids
Tibalah waktu yg dinantikan.. Zassss
Amboi rileksnye dia...
Aksi di air...

Take 5..
Jom kita naik atas ayah...
Ha.. dapat naik atas ayah...
Ni sukaneka.. tgh mendengar arahan...
Itu dia, kutip itik2... sapa yg paling banyak.. Harith simpan itik2 tu dalam baju.. mau kembang baju tuh..

Time tuk kira.. last2 itik adik and abg combine sekali..hehe
Ni plak kena amik getah guna straw.. sapa yg paling banyak dia lah menang.. aku tgk ada gak mak2 yg tolong amik masukkan getah kat straw guna tgn.. mak2nye yg excited...

Ni plak main kat ala2 beach...

Jom ayah, kita main slide... adik pon nak ikut gak.. Abg dia dah bape kali turun naik slide ni sorang2.. kekdang cuak gak aku tgk...

Seronoknya dorang main slide.. aku gak yg x naik.. maklumler camerawoman.. kang xde plak nak amik gbrnye..huhu


Performance dari Adam n Marsha...

3 comments:

Fara said...

pandai lah bersukan anak2 ko ...

apsl le superman tu cekeding badannya ... ishh ... nasib baik spiderman nmpk macho ... best la harith sure enjoy!


satu pon x de gambo umi??? mcm tak caya ... ekekek

ellyn said...

Mauze....itu bukan robin da...
cuma tgk btul2....tu batman..

SASMYN'S BLOG said...

a ah le batman... heheh
robin tu dalam teen titan hehe.. konpius jap..