Thursday, March 27, 2008

School Orietation - Anaqi

2 Jan 2008 - Orientation day for my son.. Nurin masuk 3 Jan 08, so adik dia pon ikut sekali abg dia gi sekolah.. Tahun ni aku try hantar anak aku dekat dengan rumah, walaupon monthly sama dengan Kinrara... at least kat sini 4 hours.. will see how's the result..

Ramai parents pon datang memberi sokongan moral kat anak2.. tp ari ni pon ramai gak yg x dtg.. so, ari ni adalah cikgu tu bukak Fliptech and the previous student nyanyi dengan riangnye.. 1 class ada 16 org.. so aku rasa OKlah.. kalo BK max 24 pax..

Then, snack time.. After that, dorang diberi peluang tuk coloring plak.. so teacher suruh tulis nama sendiri.. adik dia pon sama gak nak buat coloring...

Suasana di kelas

Adik teman abg gi sekolah..

Aku bayar tuk transport (van sekolah) rm 40.. kunun ingat lehlah save rm60.. tp x jugak sbb fees kat sini mahal gilos dari kinrara.. tu yg aku ingat tunggu first semester and see the result.. yelah, sbb cikgu dia pon baru n xde experience compare dgn BK..

Today, sekolah habis dalam pukul 10.30am jerk.. orientation days sampai 5 hari... Hari ni aku biarkan anak aku balik naik van sekolah - Kak Eila drivernye.. suma budak2 queue.. Then, cikgu panggil nama sorang2.. masa teacher panggil Harith .. anak aku trus angkat tangan rupanya Harith lain ler.. Aku pon suruh dia turun tangan.. aku follow van sekolah dari belakang.. dia hantar anak aku no 2 sbb dekat dengan sekolah.. Itulah kisah pada hari ni...

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.