Tuesday, July 29, 2008

My 30th birthday (050508)


Alhamdullilah, hari ni genaplah 30tahun.. dah agak tua plak bila dah masuk angka lain.. tp still dalam calendar.. Macam biasa, aku n husband akan apply annual leave.. tahun ni jatuh ari isnin plak.. Thn ni pon xde vacation, yelah dah nak tunggu hari pon..

Husband aku awal2 dah bgtau.. thn ni dia xde prezent tuk aku.. aku pon xdelah mengharap apa2 pon darinye.. Bagi aku, kasih sayang yg diberikan dah cukup memadai dan aku bersyukur mendapat suami yang memahami dan penyayang..

Pagi2 masa masuk keta aku nampak ada kad bday kat seat depan.. surprise tuk aku.. then gi Summit tgk movie lakonan Jet Li n Jackie Chan (apakename movie tuh, sudah lupa ler..), then jalan2 kat situ.. pekena Shakey's.. then balik rumah.. ingat nak amik Harith ngaji.. tp husband aku x jwp pon leh.. on the balik tuh husband dpt kol.. biasala kalo tgh drive dia akan pasang loudspeaker..

Caller : Ni En. Azam ke.. Saya xxx dari Secret Recipe
Azam : Oh, Dari secret Recipe
Caller : Cake abg order semalam tu dah ada.
Azam : Oh, dah ada yek
Caller : Abg nak dtg amik kul bape
Azam : Dalam pukul 5pm saya amik


Hmm.. aku tersenyum2 le.. patutlah nak hantar aku balik trus dan patutler diam je masa aku ajak amik Harith.. ni dah sampai depan rumah.. mula2 tu dia x bagi aku ikut, suh rehat kat rumah.. tapi memandangkan Nurin pon tido tu yang aku ckp nak ikut amik cake..order kat jusco equine...

Sampai kat jusco, aku gi solat.. then dia jln2 kat luar sbb dah solat kat umah.. Habis je solat, aku kol tanya kat mana.. dia kata ada kat Poh Kong.. aku pon trus gi sana.. Masa aku sampai, nampak husband aku tgk dok belek2 gelang tangan..



Trade in gelang tangan yang nenek dia bagi.. Kenangan tuh..


Then, dia suh pilih.. aku bab2 emas ni xdelah pandai sangat.. Aku terharu bila dia trus beli.. dah alang2 membeli, aku trade in gelang tangan Nurin so dapatlah dia gelang tangan baru... then, gi amik Indulgence Cake @ secret Recipe..

Aku betul2 terharu sbb husband aku membuat surprise walaupun x menjadi.. sbb 'terkantoi'.. patutlah mlm tadi dia ckp nak kuar jumpa kawan opis kat equine.. dalam hati 'tak penah2 nak jumpa kwn mlm2, kwn opis plak tu camlah takleh jumpa nanti' tp aku diamkan jerk.. rupa2nye dia gi jusco equine cari kad n cake.. thanks to my hubby for the suprise.. i really love you so much...

1 comment:

Aryana & Adrienna said...

happy belated bday !!!!...