Wednesday, December 12, 2007

Kehadiran Orang Baru


Aku stop amik pil perancang (Yasmin) bulan August.. Kiranye dah bersedia nak menerima kehadiran anak yg ketiga. Tapi 27 August aku datang bulan plak.. So kiranya belum ada rezeki.. Bulan September ku tunggu dgn debaran... Masuk hari ke-5 dari tarikh sepatutnya aku dtg bulan aku rasa cam nak try cek.. Habis aku selongkar stor, nak cari pregnancy test masa zaman Harith.. tgk punya tgk dah xpired la pulak (2002)..

23 Sept 07 - Pagi2 sebelum sahur aku mmg teruja nak buat pregnancy. Walhal mmglah dah expired pon kit tu tp saje nak try.. So aku pon pegilah cuba sbb my instinct rasa cam ada 'sesuatu' jerk dalam my tummy..hehe

I'm so happy when the two lines appear but not very clear.. al-maklumlah benda dah expired..

Tp aku xleh lah so excited lagi sbb my period baru lewat 5 days.. Tp naluri seorang Ibu aku mmg dapat rasakan kehadirannya..

27 Sept 07


Aku gi Pharmacy beli Pregnancy kit yang baru untuk mengkonpemkan. Ni kira 1 week lewat.. Alhamdullilah, 2 line appear very clear.. Kiranya betullah naluri hatiku ini.. So this is my present to my husband.. Ari ni his 30th birthday.. Happy birthday to you honey...

No comments: